Connect
To Top

Magic Lifestyle: Rasturnam paradigma fidelizarii angajatilor

Magic Salon, cel mai mare lant de saloane din Romania, introduce Magic Lifestyle, un concept revolutionar de fidelizare a angajatilor in 2023. Programul ofera oportunitati de dezvoltare si consolidare a echipelor, schimband complet perceptia asupra muncii prin implicarea angajatilor in activitati diverse si oferirea unor beneficii inovatoare.

Studiile demonstreaza ca beneficiile angajatilor imbunatatesc satisfactia si loialitatea clientilor si au un impact direct asupra valorii marcii unei companii. Magic Lifestyle este conceput pentru a maximiza aceste efecte pozitive, prin activitati atat online, cat si offline, care imbunatatesc abilitatile angajatilor, ii ajuta sa socializeze si sa se distreze, dar si sa participe la actiuni de voluntariat.

„Magic Lifestyle poate fi descris ca o sfera 360 de grade, in care fiecare unghi aduce un element pozitiv. Programul vine cu oportunitati de invatare si dezvoltare, incluzand parteneriate cu formatori si profesori. Activitatile interactive si recompensele cresc motivatia si pasiunea, dezvoltand nivelul de autonomie si posibilitatile de a contribui la proiecte semnificative”, explica Dragos Muller, proprietarul Magic Salon.

Magic Lifestyle este mult mai mult decat un program pentru angajati – este un mediu in care fiecare membru al echipei poate prospera atat personal, cat si profesional. Acesta promite sa aduca un plus de valoare si sa creeze o comunitate mai puternica in cadrul echipei Magic Salon.

Programele de dezvoltare pentru angajati cresc satisfactia clientilor

Studii recente au aratat ca programele de beneficii pentru angajati pot avea un impact semnificativ asupra valorii marcii unei companii. Potrivit unui studiu realizat de Glassdoor, companiile cu programe puternice de beneficii pentru angajati au mai multe sanse sa atraga si sa retina talentele de top (92% dintre angajati au spus ca beneficiile sunt importante pentru satisfactia lor generala la locul de munca), ceea ce poate duce la cresterea productivitatii (un studiu realizat de MetLife a constatat ca angajatii care sunt multumiti de beneficiile lor au sanse mai mari sa fie implicati in munca lor si mai putin probabil sa lipseasca), la o mai mare satisfactie a clientilor (angajatii fericiti si implicati au mai multe sanse sa ofere un serviciu mai bun pentru clienti, ceea ce poate duce la cresterea satisfactiei si loialitatii clientilor) si la o reputatie mai puternica a marcii.

„Suntem incantati sa lansam aceasta noua initiativa si asteptam cu nerabdare sa vedem impactul pozitiv pe care il va avea asupra membrilor echipei noastre si asupra companiei noastre in ansamblu. Prin acest program, membrii echipei noastre vor avea acces la o gama larga de sesiuni de informare si instruire, sustinute de specialisti in domenii conexe. De la frumusete si moda la wellness si nutritie, membrii echipei noastre vor avea ocazia sa invete de la cei mai buni si sa ramana la curent cu cele mai recente tendinte si evolutii in domeniile lor respective”, adauga Dragos Muller.

In ceea ce priveste activitatile de socializare, pana in acest moment, angajatii au avut parte deja de evenimente deosebite intregrate in noul concept, precum seminarii pe tema „Descopera-ti feminitatea”, seara de film pe acoperis sau sesiune astrologie.

Proiectul Magic LifeStyle functioneaza printr-o echipa independenta, cu un manager de proiect care implementeaza activitatile bazandu-se in permanenta pe feedback-ul si sondajele organizate intern. Cel mai important obiectiv pe care conceptul Magic LifeStyle il are este de a inchega sentimentul de comunitate intre echipele Magic!

Angajati fericiti, clienti fericiti!

In concluzie, Magic Salon isi reafirma angajamentul de a oferi o experienta de lucru valoroasa angajatilor sai, punand accentul pe dezvoltare personala, satisfactie la locul de munca si un sentiment puternic de comunitate. Angajati fericiti, clienti fericiti – acesta este motto-ul care ghideaza Magic Salon spre viitor.

Reteaua Magic Salon este un lant de saloane de infrumusetare din Bucuresti care s-a lansat in anul 2007 si numara peste 500 de angajati. In prezent exista un numar de 21 de locatii in cele mai cautate zone din Bucuresti si Ilfov, insa, conform fondatorului, mai este nevoie de inca 15 locatii doar in Bucuresti. La momentul de fata, o singura locatie functioneaza in sistem de franciza, insa antreprenorul doreste sa dezvolte aceasta latura si se gandeste sa duca afacerea si in afara Bucurestiului.

More in Business